Baitul Jannah Laman Carian Jodoh Islamik lagi diyakini

Bismillah…

Assalamualaikum dan salam sejahtera pembaca kesayangan NA yang dikasihi lagi diingati. Semoga korang dalam perlindungan serta rahmat dari Allah SWT sentiasa.

Cinta dan jodoh. Rasa sinonim saja kan dengan blog NA ni. Mesti ada yang perasan kan. Yela, bila diri terlalu terdedah dengan sosial media ni, semua orang kena layan baik. Sama rata dan adil gitu tak kira lelaki atau wanita. Skandal tu bukan lagi satu isu. Yang penting hati kena kuat. Eh, eh, dah masuk topik Baitul Jannah balik, cewahhh 😀

 

   

      Sumber: Google Image

Apa itu Baitul Jannah?

Baitul Jannah adalah sebuah laman carian jodoh Islamik yang bukan asing lagi dibuat secara dalam talian (online) di Malaysia ini.

Baitul Jannah membantu golongan yang masih bujang baik lelaki mahupun wanita lingkungan 30an yang masih belum bertemu pasangan, juga yang terlalu banyak memendam perasaan kecewa/terluka agak lama.

Manakala, bagi pelajar IPTA/IPTS yang ingin berkahwin tapi memikirkan kos perbelanjaan agak tinggi di era globalisasi ini pun Baitul Jannah boleh bantu.

Bantuan macam mana tu NA? Nanti NA kongsikan dalam entry satu lagi ye. Sekarang kita fokus pada yang memang berniat nak tamatkan zaman bujang tahun 2018, jemput daftar ke link kami DI SINI;

https://baituljannah.co/jodoh/LRDKV-MY

Jangan risau. Segala maklumat peribadi anda akan dirahsiakan oleh pihak Baitul Jannah dan kami yang akan susun segala pertemuan dengan bakal pasangan anda sehinggalah ke ijab kabul kelak.

Manusia hanya merancang, Allah swt yang menentukanNYA. Doa, ikhlas dan tawakal…

Salam sayang, NA <3

Written by

2 comments / Add your comment below

Leave a Reply